Business coaching

erfolgsleiterW biznesie rządzą takie prawa jak w ewolucji. Jesteś skuteczny albo wypadasz z gry.
Według niektórych badań stopa zwrotu z coachingu waha się pomiędzy 100 a 1000%. Znaczy to, że na coachingu właściwie nie da się stracić a zyskać można wiele. Pracownik, który uczestniczy w procesie coachingu to zmotywowany pracownik. Taki, który wie, po co pracuje i wie, co chce osiągnąć dzięki pracy. Taki pracownik przyczynia się do zwiększenia zysków całej organizacji. Kierownik, któremu zapewni się coacha to kierownik, który skuteczniej zarządza grupą pracowników. Zysk w takim przypadku jest jeszcze większy.

Dla kogo jest Business coaching?

Dla tych, którzy chcą poprawić swoje wyniki biznesowe. Zwiększyć szansę na awans. Ulepszyć relacje ze współpracownikami, podwładnymi albo z szefem. Określić na nowo swoje miejsce w organizacji. Odetchnąć i zacząć od nowa swoją drogę w kierunku wykonywania pracy tak, jak lubią.
Dla tych, którzy pragną rozwijać lub stworzyć własny biznes. Dla tych którzy szukają pomysłu, natchnienia, inspiracji. A może mają mnóstwo pomysłów, ale żaden nie jest realizowany, bo „kręcą się w kółko”?
Dla tych, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w biznesie. Tych, którzy wiedzą, o co grają, i dla tych, którzy dopiero chcą to odkryć.

Po co pracownikowi coaching?
Żeby wziął odpowiedzialność za swoje wyniki.
Żeby skończył z narzekaniem i psuciem atmosfery.
Żeby dokonał wyboru.

Pracownik doświadczający coachingu zaczyna postrzegać siebie nie jako bezwolną istotę w trybach wielkiej korporacji, ale jako sprawczą jednostkę, która może coś do tej organizacji wnieść. Spotkanie z coachem pozwala mu na świadome przyjrzenie się własnej roli w organizacji. Z tej świadomości wynikają cele, które przed sobą stawia. Cele powodują działanie z poczuciem sensu. Tylko takie, proaktywne działanie przynosi korzyść organizacji, poprawia atmosferę pracy i sprawia, że wyniki idą w górę.
Więcej: o coachingu